Åkersberga SUGER!

haha ida hade vi fotbolls tunering vi tjejer vann över tjejerna i det andra laget men i stort sätt förlora vi man skulle lägga ihop poängen sen dem fick mest vi låg under med ett poäng asso fan va sur jag blev dem fejk ramlade hela tiden så dem fick skjuta bollen-.- bara för dommaren var på deras sida dommarna kommer ju från åkersberga med det e ju självklart att dem e på deras sida o så fällde dem jana o verre man såg det!!!!! verre skrapade till och med upp benet:S dem e så fucking dryga seriöst och sen när vi hade bytt om o skulle gå så stod jag o vänta på verre  typ 4 av dem tjejerna som var me o spela satt där så sa plötsligt en av dem: ta upp ert skräp! jag bara nää det e inte vårat hon ba jo man ser ju att det e erat jag bara så synd då! hon bara ta upp det jag bara nää sen när verre var klar o innan jag gick ut ur omklädnings rummet så sa jag ta upp det själv då fick hon damp hahahaXD hon skrek för full hals vette fan va hon sa men skit samma det var as kul fan va ägd hon blev... jenny o alva stod o vänta på oss hon bara peka bakom mej o hade typ ett scary fejs jag bara nej inte tjejerna igen  så kolla jag bakåt men det var killarna typ 10 pers typ as sura bara för vi sa ni e sämst hahaXD
och på vägen till åkersberga såg vi nån konstig man med en plastpåse  på huvudet hahaXD fett skum:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0