Long time no see!

shaaaaXDdet var väl i söndas jag skrev sist asso förra veckan! har inte hunnit skriva..  men nu ska jag skriva ett inlägg o lägga in ett par bilderXD i måndas så hade vi jumpa första timmen vi dansa (hehe) boring vi dansa hit o dit dansa med arvid han blev typ (HÖG) efter  5 min vette fan hur:S  men sen hade vi lektion! det e väl det ända jag kom ihåg av måndan o tisdan hade vi jumpa igen så då dansa vi inte då då gjorde vi nått liknade styrke övniingar elr så vare fotboll nån av dem tre iallafall!!
onsdan musik spela piano med mia blev lite konstig där heheXD torsdan spanska fatta halft hehe hade ingen penna elr skriv bok det var ju lyckat kom ihåg skrivboken och pennan till frdan iallafall fattade allt ungefär skrev ner till och medXD vi hade träning i fredas oxå volley! fick ont i magen har typ haft det hela veckan-.- kommer o går fett irre!!
men sen kunde jag va med. vi tränade innför sammandraget på söndanXD så juste så skulle våran klass ha fotbolls tunering på månda asso imonXD hoppas det kommer gå bra vi tjejer kommer typ bara OPS!  vi har skaffat ett halsband åt king ett riktigt bra ett han får en liten dusch av vatten i ansiktet varje gång han skällerXD så han har slutat skälla kan man säga fett sköntXD och igår = lörda så var jag tvungen o åka med o handla med föräldrarna asso min nya bh hade pajjat så lämna in den o köpte en helt ny-.-'' skulle leta efter en ryggsäck hitt ingen snygg synd!och igår så skulle jag se på Art Of The Devil men det var ingen bra ide skulle ju upp klockan 7 o började se på den klockan 12:00 på kvällen-.-  o jag skulle duscha oxå haha:D du ska bara veta hur trött man kan va asso  vårat lag vann 2 matcher av 3:D bra va??

Bilder :D

Såg skönheten och odjuret 1 & 2 dem var fett bra<3

Pocahontas var as bra den med såg 1 & 2 oxå<333

KingXD

Art Of The Devil!

nån bild jag tog i tisdags elr måndas vet ej??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0