SPORTLOV!! (YEAH)

fan va skönt det e sport lov o vi ska oxå få en ny lärare kan det bli bättre vem vet kanske det blirXD va med jenny i onsdas  aa juste jennys största ögonblick asso det va ingen sn på marken-.-'' vi hade vart på ica sen när vi var på väg hem till henne så var det ingen snö på marken på ett ställe typ 1 m långt o  1 m brett-.- va typ tvungen o filma det oxåT_T o vi hade so-prov på torsdan så vi skule plugga oxåXD fan va bra man e asso först kolla vi på tv i köket okeej vi va ju i köket hela tiden så!!  sen lite på simpson XD vi ägde på att förhöra varann seriöst vi hade  fett roligt sen kom jennys farsa hem bullen assoXD han var fett förvånad att vi plugga han bara pluggar ni?=)  So provet var as enkelt O.O hehe  jag fick bra resultat men sebbe han fick 4/28 elr så vare 27,29 vet ej men jg fick 23/28 men skule igentligen få högre för jag bland ihop sist frågan med nån nnan så fick bara 1 p på den !!!!!!!! fett irre jag blev-.-''  aa men skit samma jag fick ju allafall inte som sebbeXD och vi hade ett engelska förhör dagen efter sista dan på hela veckan  skönt det gick skit-.-'' hade inte tränat glömde typ bort allt!!! men skit samma mitt fel o vi hade volley det gick bra fast vi var få! men vi körde matck dem sist minuterna fan va jenny körde i asso först ledde dem som fan sen kom vi fan i fatt dem men om jag bara inte hade gjort det där fel steget så kanske vi skulle vunnit!!! jaf tog imot hennes smash helt fel fan va irre jag blev på mej!! ellinor bara jag har blivit as dålig i volley jag bara det e inte erat fel att vi förlora den ni ska skylla på e mej!!!! jepp det vare!  men matchen var bra men nästa gång jenny då fan då skaru se på motstånd glöm det ej....  imon ere volley me längtar som fan älskar VOLLEY<3333333
Bye Bye <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0