Blogg pausen över:D

hej igenXD har inte skrivit på ett tag elr ett tag kan man väl inte sägaXD men sen fanny stack hem så har det inte vart roligt längre men ida=Onsda så ringde hon o sa att jag kunde komma över så jag kommer förmodligen få det o om jag får det så kommer jag va med henne i skoln för en dag vi får se hur det kommer bli heheXD men ida så vaknade jag faktiskt halv 11:00 ett rekord faktiskt för jag har bara vaknat 12:00, 13:00, 14:00, 15:00-.-''
lite sent antar jag jag har vänt på dagen kan man säga uppe på kvällen sova på dan:)
skulle igentligen klippa mej på freda men det blir ej så om jag ska va hos fanny så jag får väl klippa mej på månda antar jag:O o på sönda ska jag ha tunering med volleyn så jag ska bara stanna hos fanny till lörda:( men alltid nått.. jag har så trååkigt-.-''
XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0