Filmer,Shoppa,volley,true blood och mobil<33

igår så var jag o shoppa jätte intressant igentligen-.- men typ bara 2 tröjor o en BH=) men så igår oxå såg jag på nåra filmer:Princess Mononoke, Water Horse och The Girl Who Leapt Through Time och Anastacia dem var seriöst bra asso men princess mononoke och the girl who leapt through time e anime filmer men dem var as bra:D och Anastacia e en Disney filmXD och jag såg om season 1 och 2 på true blood asso jg väntar bara för att få se season 3^^ längtar as mycket det slutade ju så jävla spännade! och på volleyn ida så gjorde jag illa mej igen:( volleyboll e fan en farlig sport:S  och vi har en ny tjej elr jag vet ej om hon kommer gå kvar men vi får se har inte hört så mycket men hon gick i kidz volley-.-'' sen kommer ju u13 o sen u15 som vi e men det finns ju inga u 13 längre så hon fick hoppa till oss för hon ville prova på hårdare träning hon e 99-.- ännu värre!!!!  men man får se vad hon är till nytta :D
och gud jag trodde att min mobil hade gått sönder:S typ tappa den på volley träningen sen tydligen kunde jag inte se mina sms men sen kom joel hem o bara sa har du försökt att radera smsen nån gång^.-'' oo gud va jag kände mej så låg där-.- men den e oki nu :D  men seriöst jag fick panik där^.^'' och true blood slutade ju med att Bill frågade om Sookie ville gifta sej med honom men hon typ behövde en minut på toaletten för att hon visste precis inte om hon skulle säga ja elr nej!!  så bestämer hon sej att hon vill gifta sej med Bill men under tiden hon var på toan så blev Bill kidnappad:S så kommer Sookie ut och säger Ja Bill Compton Jag vill gifta mej med dej<3 och inser att Bill e borta!
True blood e en serie som handlar om Vampyrer Drama och Skräck!
True Blood!


Anastacia!


Water Horse den e så jävla bra o sorlig!


The girl who leapt through time<3333


Princess Mononoke det var den bästa filmen av dem alla<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0