Hemma<3

nu e jag hemmaXD fanny o jag såklart  vi ringde arvid o fråga om han skulle hänga med ut han sa att han skulle logga in på msn senare men det gjorde han ej-.-'' så vi sminkade oss elr jag sminkade mej lite o fanny enormt mycket hon skulle leka fjortis men igentligen hatar hon fjortisar o fjortisar e (usch)........ o så ringde vi jana för hon ville tydligen ha slagsmäl me fanny (lycka till  jana)-.-'' så sa hon att hon va e täby då var klockan ungefär 18:00  hon får ens inte va i täby då om jag känner jana rätt^.-'' fanny ville köpa nått på ica som jag vette fan va det va så vi gick dit så såg vi jana med nån jävla kille med mustach:S hon gick in på ica med den kille vi följde efter o sen sa jag när hon väl va i kassan asso jana jag visste inte att det här va Täby  vissa kallar det Vallentuna-.-'' hon bara jag e en täby tjeje elr vafan hon sa jag bara what????? sen sa väl fanny nått typ ere din kille elr? sen bara  haru cigg sa vi hon bara aaa mmm  troligt T_T men sen stack vi efter ha vart på ica  (fanny köpte tuggumi)-.-'' ja sen blev det väl läsk,glass,o film=skräckis:S
oo nu  sitter vi e helt två olika rum vid datorer jag i joels o hon i mitt för jag kunde inte använda laptoppen i mitt rum inge internet-.-'' bara till min data jobbigt...... men skriver mer imon herrå<333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0