hos fanny<33

fan va kul jag har haft hos fanny assoXD i onsdags kom jag till henne dagen innan nyårXDfanny o jag var ju höga som vanligt<333 åkte bil hit hon bor i norrtälje ganska långt från mej maybe 20 mil jag bor ju i vallentunaXD onsdags satt vi o chatta med thimmy,micke,johan och typ nelson och nån merXD o vi runda=va uppe hela natten.. vi ringde thimmy=fannys kille hela  natten och till slut la vi oss o sov ungefär vid 08:00  och under natten så vi nån liknade film som hangover den var fett bra:D nästa  dag vare torsda nyårXD vi byggde racerbana fan va kul asso vi körde med bilar men dem var ganska tröga i början men nu åker dem som blixten<33  samma dag tände vi på raketer fanny o jag två raketer åkte aldrig upp i luften så dem spängdes när dem  fortfarande satt i marken fan asso blev typ döv:S o sen nån jävla ufo raket som man blev blind av usch:S men det var kul iallafal ooo juste vi åt mat innan  fyrverkeriet och vi¨åt kött potatis och nån sås och (grönt:S)=sparris och anders sa att jag skulle smaka jätte lite o när jaghade tuggat lite så sa fanny att det var tjur spermar fyfan asso va jag mådde dåligt efteråt seriöst jag tappade smaklusten:S så nu vet ni sparris e tjur spermarXD o idag=fredag så gick vi på bio o såg Alvin och gänget 2<33 den ägde lungt så träffade jag thimmy o micke:) o vi hade kvar bomber från igår så vi smällde sönder en sopptunnaXD (hahaha) och imon måste jag åka hem usch;( om inte fanny får följa m,ed mej asso<3333333333333333333                                                 


thats me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0