Idag!

idag hade vi träslöjd jenny o jag fick inte fortsätta med vår sak som vi gjorde förra gången så vi ska göra en ask med en måne påXD den äger XD och så höll killarna iretera  oss som vanligt men sen när vi sluta så hoppade typ leo o arvid på jenny så hon börja gråta..... gud va ireterad man blir-.- så jenny o jag gick aldrig på första lektionen. sen vare mellis axel, chrille, alva ,jenny och jag satt o snackade  senare kom sebastian oxå o leo när alva o axel hade gått. så kom micke=lärare så berättade vi för honom hur mats va en typ lärare elr han testar bara på i våran klass han e typ på 45 bast:S han e fett scary trodde typ i går att han skulle slå till tova när killarna hade killsnack gissa om scary han gjorde till och med att tova börja gråta:S typ jenny o jag hängde hela dan i skolan och imon kanske vi ska va oxåXD typ har en as rolig video på chrille men vette fan hur jag sätter in den på bloggen nån som vet skriv som komentar då tack:)  aa juste visste ni att jorden vägde 6000000000000000000000 typ ton trodde jag att det va men chilla asso hur fan kan man väga jorden-.-'' nån som vet^^''  ramla ida blev as kallt om benen:S  ramlade för jag jagade chrille som igentligen heter han christofer:D   och vi skulle ha jumpa idag men han var inte här som sklulle ha oss i jumpan fett irre-.- men så vi fick se på nått fett tråkigt sen fick vi typ gå hem... det e typ min dag men maybe skriver imon herrå:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0