Natt Pass 2

klockan e nu ungerfär 04:45 o  sitter här bredvid fanny som ser på Just Maried o jag sitter med fannys laptop i min knä och sitter och bloggar:)  men jag tänkte snacka om ikväll elr ungfär för en timme sen när fanny o jag var uteXD vi gick till karlberg igen som igår natt och denna gång tog vi med lite tidningar som vi kunde elda igenXD vi satte oss vi kompisgungan och gunga  lite XD elr kanske inte lite:) oo visste ni att fotbollsplanen var gjord av is?? elr jag kanske skrev det i förra natt passet? o vi hittade lite till tidningar som vi elda oxå elr kanske inte lite tidningar som fanny o jag eldaXD men vi hade kul iallafall:) asso dem som inte gör nått kul förutom o sitta vid datan asso man lägger sej  precis inte 22:00 på ett lov???-.-''  asso vf inte bara smyga ut o ha kul med era polare men dem som inte vågar kallar vi fega-.-'' asso jag e glad för den  jag e och jag  kommer inte ändra  på mej för dem säger jag  ska göra det!!! men ska gå o  lägga mej nu natti natti<33
(fan fanny har  tagit min plats)
bilder kommer snart.
klockan e nu ungerfär 04:45 o  sitter här bredvid fanny som ser på Just Married o jag sitter med fannys laptop i min knä och sitter och bloggar:)  men jag tänkte snacka om ikväll elr ungfär för en timme sen när fanny o jag var uteXD vi gick till karlberg igen som igår natt och denna gång tog vi med lite tidningar som vi kunde elda igenXD vi satte oss vi kompisgungan och gunga  lite XD elr kanske inte lite:) oo visste ni att fotbollsplanen var gjord av is?? elr jag kanske skrev det i förra natt passet? o vi hittade lite till tidningar som vi elda oxå elr kanske inte lite tidningar som fanny o jag eldaXD men vi hade kul iallafall:) asso dem som inte gör nått kul förutom o sitta vid datan asso man lägger sej  precis inte 22:00 på ett lov???-.-''  asso vf inte bara smyga ut o ha kul med era polare men dem som inte vågar kallar vi fega-.-'' asso jag e glad för den  jag e och jag  kommer inte ändra  på mej för dem säger jag  ska göra det!!! men ska gå o  lägga mej nu natti natti<33
(fan den där kärringen har tagit min plats vi elementet-.-'')
bilder kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0