Scary Mats & Taktis:D

det var väl typ i onsdags jag slutade skriva o det e sönda nu men jag vill igentligen inte snacka om idag jag vill snacka om torsdan och fredan:D typ i torsdags så vare som vanligt vi hade lektion o åt mat men sen på lunch rasten så skulle vi till källaren igen men källaren var låst-.-'' så vi tänkte gå där vi biblan o klättra över stängslet men igen gjorde det så kom typ mats= peddo vakthunden-.-  så  vaktade han oss fett irre jag fick typ damp men så typ så sprang alla till dörren som skulle leda oss till källren  så gick typ bara leo in på skoj så kom mats som hade ropat lite: ni får inte gå in dit...... så bara fick han damp asso riktig DAMP!!!!!!han tog tag i leo och typ skaka om honom så typ leo rammla o typ skrek jävla snorungen o typ skrek jag slår mina egna barn så jag kan slå dej asso jag o chrille bara stack där ifrån:S o innan maten hade jag alva o jenny snackat med honom då sa han att han hade haft kontrol över sitt humör! (inte sant) stakars hans barn:S   o sen på fredan så när vi satt o åt mellis  så hade tydligen chrille vaktis nummer man bara men chilla-.- så vi började ring till honom fan va kul det va först chrilles mobil sen jennys o sen minXD det var kul så länge tills typ vaktis sökte upp vilka nummer som ringde honom:S så typ chrille asso rektorn kom o hämta honom så dem prata med honom sen kom hon tillbax o frågade vilka som hade ring mer så sa sebbe att han hade ringt elr pratat  o jenny erkände oxå att det var några som tog mobilen o ringde  sen erkände jag så vi var tvungna att gå o säga förlåt o leo erkände oxå för han pratade oxåXD -.-  o typ direkt innan vi skulle gå dit in så  började jag gapskratta:) man e ju bra oxå:D
PS: Därför det står Taktis där uppe o inte vaktis det e därför att jag råkade döpa Vaktis nummer till Taktis o orkade inte ändra:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0