Sick & The Voice!!

fan va jobbigt e sjuk men typ går maybe till skolan imon men jag ska iallafall gå på volleyn!! blev typ sjuk i onsdas asso igår! o igår så hade pappa elr han gick på föräldrar mötet i skolan o när han kom hem han bara ska du inte fråga mej om va vi prata om jag bara jo v prata ni om då han bara: dem ska dela på klassen en ska börja i ormsta o andra i lovisedel asso gud jag gick nästan på det han hade ett jätte bra poker face där:S men han ljög såklart o sen sa han att föräldrarna skulle va med på lektionerna asso det vet jag inte om han ljög men jag tror han ljög men vi får se:S..........
har typ suttit o gikat Vakna med The Voice typ igår så vare nån som skicka in ett brev med nått gossedjur en liten haj. o typ i brevet stod det att det var en tjej som hade skrivit det att hennes kille skulle åka på dykning asso lära sej dykning i egypten, så hade han skickat denna haj för att hon skulle tänka på honom men sen fick hon veta tt han hade legat med nån av tjejerna på dykningen så hon gjorde slut men tydligen så hade hon fortfarande den där hajen med sej så nu hade hon bestämt sej o skicka in den till the voice o att dem skulle förstöra den:D fan va roligt typ först tog dem köksmixern och la hajen där i men fan va den var barnsäker asso den gick ju typ inte sönder-.- men så fick hunden hålla på med den sen på slutet tog dem mixern igen o hällde dem i vatten oxå så klippte dem av fenan oxå hahaXD fan va kul det va =) hajen blev fan toterad kan jag säga!
men det e as jobbigt o vara sjuk kan jag bara säga:(
men ska fortsätta se på mitt pogram nu så herrå:D
Det här e par gammla bilder som jag skulle lägga in förut som jag tog här i veckan och förra veckan:D
Nått som jenny jag och fabbe ritade på jennys bänkXD
jenny o jag på träslöjden förra veckan!
Snygga jennyXD träslöjden denna vecka-.-
Fabbe med backslick?? vet precis inte hur det stavas!!
Min fina smörkniv jag gjorde på träslöjden denna vecka faktiskt=)
Tovas vackra Fjortis Bild=D Vi hatar fjortisar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0