Sista dan på hela veckan:D

fredag fyfan asso jag trodde atte det inte skulle hända nått intressant i skolan elr det kanske det inte hände, men jag hade kul XD jenny kom tillbax skönt att kunna sitta bredvid nån nuXD  typ sitter o lyssnar musik på lektionerna hela dagarna så hör inte så mycket men försöker hänga medXD men samma som i torsdags så försökte vi ta oss in o ändå om dem försökte låsa oss ute så gick det ej-.-'' så e det bar men det var kul jag var typ halft me på detXP o sen hade vi ju volley fan va bra träning vi har en ny tjeje oxå Nina hon va riktigt braXD fan va jag älskar volley<33333 o dej jenny du e fan grym vi jobbar as bra i lagarbete XD iallafall volley^^
ska lägga in bilder snart ska bara kolla upp ett par saker först men nu e det volley igen imon så ska försök ta bilder där oxåXD herrå så länge<3
snygga ArvidXD
Leo o Axel
Chrille:D
aa juste det här e våran jätte jätte goda mat i skolan / not-.-''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0