Skol-start!

ida började började skolan boring men det var kul o träffa alla polareXD vi bytte platser i klass rummet och i matsalen-.-'' men det blev bra platser i klassrummet sitter bredvid jenny:P o i matsalen så sitter jag ju med verre XD men felet e dem 2 5orna o 2orna-.-'' men annars har det vart roligt<333 i går så hade jag ju volleyboll tunering gick så jävla dåligt i starten på ett sätt fick vi bara 1 poäng-.-'' men vi har ju av bytare så va med i början men sen fick jag sitta ute så sen kom jag ju inte in mer..... men sista matchen vann vi<3333333
och i fredas så red jag jag ägde ju vafanXD berit o anders har egna hästar så jag ville prova rida fanny skulle rida med mej men det blev ej så hon tyckte det var för kallt så hanna följde med hon har typ ridit i 10år elr nått :) men det var fett kulXD flugan hette hästen som jag red på först o sen red jag på berits häst barbacka men kom inte ihåg vad hästen hette^^ ska klippa mej på onsda äntligen har ju vafan as stripigt hår-.-'' o imon kommer sandra jippi längtar men herrå<3333

Kommentarer
Postat av: Hanna

du va jätteduktig! mammas häst heter Wendy :P

2010-01-12 @ 07:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0