Snart helgXD

fan va skönt snart helg fan va kul det har vart denna första vecka:D det e torsda ida så det e freda imon<333 igår klippte jag mej blev precis inte super nöjd men alltid nått.. och jag var med alva vi satt typ o gika skräck filmerXD o i onsdas så åkte jag till täby med verre elr rättare sakt humlanXD köpte typ för 568 krXD typ  ett par jeansleggings, linne, kofta och en nått slags tröja som man ska ha utan på e tröja annars ser man igenomXD asso seriöst ida vi får ju inte va inne längre på rasterna för  nått hände i klss rummet hehe!! så nu får vi va ute o så ville alla in så först typ in genom dörren alla sen kom anne o skicka ut oss så låste hon vi gick in genoms gunnilas dörr elr rättare sakt fabbe gjorde öppnade åt oss och anne skicka ut oss-.-'' men fan heller att vi tänkte ge ossXD så vi tog sexåringarnas klassrum jakob o fabbe sprang in dem öppna gunnilas dörr fast ingen sprang in roger kom började skrika på oss..... men fan heller så tog fabbe einis klassrum sprang o öppnade upp nästan alla sprang in, fabbe sprang in på tjejernas toa o jakob in i killarnas anne skicka ut oss andra.. sen typ öppna natta åt oss hon fick va inne för något som jag inte vet? sen gick jakob ut från toaletten o öppna anne skicka ut oss o sen fabbe fan vilket liv det va assoXD men det var kul som fan asso men vafan roger va scary...  i onsdas hade vi musik oxå typ somnade fett boring vi skulle sjung en låt som hette black magic women.. saknar fanny:( fan va länge sen hon o jag va men snart hoppas jg att vi kan va men ska dra så herrå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0