Helt ny lärare, praoa och Volleyboll tuneringXD

vi har fått en ny lärare johan  som e jätte bra  o jag menar värkligen bra om man jämför med anne så e han dubbelt så bra...
 om man kommer 5 min sen så får man väl aaa få en timmes kvarsittning han e as sträng men han e fett roligXD
ni ska höra hans skratt asso:) och första veckan gick as bra denna vecka går oxå bra men det gick lite bättre förra veckan!
  oo juste i lördas hade vi tunering vi kunde ta guld silver elr brons men det var bara om man gick vidare på lördan till söndan.... 
vi vann 3/5 matcher men vi var glada iallafall  vi kom ju på 4 plats vi var en av dem bästa vallentuna lagen där känn er ägd asso:D
 imon ska jenny o alva slagga här fan va roligt vi kommer ha!
 o ida dåra jenny o jag praoar i 1ka dem tror asso att 13-3=13 haha o typ 12+1=12 haha det e ju 12+1=13 och 13-3=10XD men dem går ju bara i 1an så..
 alva ska komma till mej efter sin innebandy match runt 7 antar jag att hon kommer XD
hon ska hjälpa mej med min läxa typ man ska rita av rummet på nån skala o så fett boring men måste göras annars kvarsittning-.-''
 ida på sista timmen fyfan va roligt vi hadeXD

men orkar fan inte skriva mer men jag spelade in lite av sista timmen ida så kollaXD
Alva e Glasögon ormen Jenny e Bloondie tjejen Arvid e nånting??O.O han har en tofs i håret o han sitter mitt i mot mej
o chrille sitter bredvid honom sen  aaa orkar inte berätta mer ni ser självaXD




6k Har Roligt Igen XD
PS: jag värkar typ drogad det e jag som filmar heheXD

Kommentarer
Postat av: peldan :P

MEN FÖR_I_HELVETE, TA BORT FILMEN ELLER NÅGOT, JAG SER UT SOM EN KÖRV

2010-03-19 @ 16:19:59
Postat av: Vendela<333

heheXD nää du e ju så sööt med din tofs på huvudetXD

2010-03-20 @ 15:14:18
URL: http://sherlys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0