.:PÅSKLOV:.

skönt skönt nu ere äntligen lovXD slaggade med jenny va med jenny o chrilleXD fett roligt vi hade jenny var jävligt skum oxå:S skulle gömma chrille så inte mamma skulle veta att han var där men vi var ju så osmarta elr jag som inte tog bort hans jacka elr skor sen börja jag ljuga om att det var jennys extra skor hehe men sen visste hon att chrille var här chrille bara fan va du e dålig på att ljuga-.-'' man e ju bra asso :D vi såg typ på the messenger chrille såg bara slutet !! börja se på unborn men orkde inte så började se på american pie men vi ork ej typ bytte till dead silcens elr va den heter men vi orka ej sen skulle jenny leta efter mobilen hon trodde såklart att jag hade gömt en men jag hade det ej jag bara låg där o skratta sen kom hon på att hon hade lagt den i jackfickan T_T typiskt jenny o efter ett tag kollade hon på klockan o insåg att den var 18:30 hon skulle va hemma 18:00 en halvtimme försennad så chrille o jag började kolla på the ring  tills han skulle hem!  jenny kom ungefär vi 23:00XD hon hade sett på bio Farsan hon sa att den sög hahaXD  sen på söndan skulle jag på teater alice i underlandet amy daimon elr va hon heter va alice XD den ägde ju......men ska sluta nu ska se klart min film som jag har nyss börjat kolla på TRANSFORMERS: REVENGE OF THE FALLEN<33333333

// Vendela<333



Jenny XD va tvungen o gå upp tidigare skulle ju se på en teater-.-''


Sista dan i skolan danne provade alvas skinnjackaXD
 o jag vette fan vad Björn görXD




Och Tova bjöd på glass yeah :D


Transformers: Revenge Of The Fallen<333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0